Център за административно обслужване

Тук ще намерите пълна и актуална информация за услугите, предоставяни от Община Враца.

ДЕКЛАРАЦИЯ-СЪГЛАСИЕ по Закона за защита на личните данни

ПРОТОКОЛ за устно искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението

ПРОТОКОЛ за устно заявяване на административни услуги

  1. Виртуално деловодство
  2. Административни услуги "Зелена система"
  3. Административни услуги "Кадастър"
  4. Административни услуги "Контрол по строителството"
  5. Административни услуги "Местни данъци и такси"
  6. Административни услуги "Нотариална дейност"
  7. Административни услуги по гражданска регистрация и актосъставяне
  8. Административни услуги "Селско стопанство и екология"
  9. Административни услуги "Транспорт"
  10. Административни услуги "Търговия, туризъм, транспорт"
  11. Административно-технически услуги "Общинска собственост"
  12. Административно-технически услуги "Устройство на територията"
  13. Банкови сметки на Община Враца
  14. Услуги, предоставяни само от Община Враца
  15. Услуги предоставяни от всички администрации

Електронни услуги, предоставени от МЕУ,  чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги

Анализ на резултатите от анкетата за проучване на удовлетвореността на потребителите на административни услуги в община Враца за 2024 г.

Най-често срещани въпроси и отговори във връзка с административното обслужване в Община Враца

Харта на клиента

Вътрешни правила за организация на административното обслужване в община Враца

Карта за местонахождението на Център за административно обслужване:

Телефон за комуникация с Център за административно обслужване:
0879 968986 (мобилен), платен (според тарифния план).
Всеки делничен ден от 08:00 ч. до 18:00 ч., без прекъсване.

Работно време на Център за административно обслужване - от 08 до 18 ч. всеки работен ден